Nefunkční nabíječka
Dobrý den,
jsem s vámi spokojená už několik let, ale mám dotaz. Dnes mi přišla i usb nabíječka. Jak poznám že je baterie nabitá, když usb nabíječka nemá žádnou konrolku a baterie do ní vložená ani nesvítí, ani nebliká. Co dělám blbě ?
Dobrý den, asi bude vadná baterie, měla by signalizovat nabíjení led-diodou - nechajsem Vám poslat novou. Příště prosím pište rovnou email mě, řešení bude rychlejší :)
Náplně NRG
Náplň nrg již není? Děkuji
Dobrý den, náplně NRG bohužel v současnosti výrobce nenabízí. Byla to limitovaná edice, doufáme, že zas budou v nabídce :)
Dobíjecí krabička vydrží mnoho let
Dobrý den chtela bych poděkovat za vstřícnost k zakaznikovi, za rychlost doručení objednaneho.
Po letech "odesla" nabijeci krabicka je skvělé ze si mohu objednat různé prislusenstvi a ne cely set.
Přeji hodně spokojených zákazníků jako jsem já.
Dobrý den Dagmar,
jsem rád, že se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti! V případě jakýchkoliv dotazů se na mě prosím obracejte na email karel@elektrocigo.cz :)
Změnila se velikost náhradních baterií
Dobrý den, po dlouhé době jsem si objednala náhradní baterii a je o kousek větší než byly před asi 3 rokama. Tudíž nemohu používat stávající krabičku. Prosím prodavate i menší baterie nebo si musím pořídit novou krabičku. Dekuji
Dobrý den Martino,
ty starší baterie i nabíjecí krabičky bohužel na skladě nemáme, nejsou v prodeji již přes pět let.. ale napište mi na email karel@elektrocigo.cz a domluvíme nějakou slevu pro vracejícího se zákazníka ;)
Náplň došla po pár potáhnutí
Dobrý den,
Mám dotaz,už u třetí náplně se mi stalo,že přestala fungovat jen po pár popotáhnutí. Baterie nabitá a prostě nic. U první jsem to neřešil, ale už je to třetí co jsem vyhodil a nevím proč se to děje. A ta odporná pachuť ke konci , no spíše už od poloviny náplně, to je také normální,
Dobrý den Danieli,
prosím napište mi na email o jakou příchuť v jaké síle se jedná, nechám Vám poslat náhradu zdarma.
Pokud je liquid spotřebován a objeví se "spálená" pachuť, je kartomizér vypotřebovaný.
Pište na karel@elektrocigo.cz Děkuji!
Přechod na e-cígo pomůže Vašemu zdraví
Dobrý večer, chtěla sem PODĚKOVAT za vaší úžasnou cigaretu. Už 3tyden nekouřím a to jsem 30 let kuřačka 15-20cigaret denně. Doporučuji vás všem svým známým a snad se mě je dokáže přesvědčit. Normální cigareta mě vůbec nechybí Eva
Dobrý den Evo!
Děkujeme Vám za ohlas a držíme palce, tři týdny bez cigaret už chtějí velmi pevnou vůli - gratulujeme!
Jak nejlépe vyzkoušet e-cígo?
zdravím...už máte ty jednorázové ecig? pár kamarádu by to chtělo zkusit?
Dobrý den Karle, nové vynikající E-kusovky nám dnes doručili, více informací Vám pošlu po emailu!
Zkuste i Vy zvítězit nad tabákem
Dobrý den moc děkuji za zaslání bonusu k mé objednávce . Jen abych Vás i já potěšil tak už čtvrtý týden nekoučím normální cigarety jen Vaše skycigarety, jsem nad míru spokojený a doufám že už nikdy nezačnu kouřit normální cigarety. číslo objednávky bylo 20170001 s pozdravem Humeš Jaroslav (( samozřejmě vám pomáhám stejně jako Vy mně ukázal jsem mím kamarádům vaší cigaretu a do týdne jí měli také)).Jestli to opravdu je nezávadné jak se říká tak nevím proč už to někdo nedal na trh dávno .Za mne super cítím se báječně a pokud to někdy na večírku přeženu s pitím tak skycígo kouřím jak zběsilý ale sakra to ráno po picí akci je tisícKRÁT nesrovnatelné žádná pachuť a nechutenství po celý den jako když jsem kouřil normální cigarety. DÍKY BOHU !!!!!!!!! A HLAVNĚ NESMRDÍM MANŽELCE kterou moc MILUJI a která NEKOUŘÍ !!!!! dal bych Vám nobelovku moc dík a určitě naschledanou.
Jaroslave, blahopřeji k Vašemu úspěchu a děkuji Vám za radostný ohlas, sdílíme Vaší radost s Vámi! :) Díky i za Vaší misionářskou činnost a souhlasím, že večírky ráno bolí ze 70% po cigárech, se SKYCIGem jsou bolestivá rána mnohem veselejší ;D
Krabička nechce nabíjet
Zdravim , prosím vás mám vašu e-cigarety asi necelý mesiac, ale vyskytol sa problém s krabičku , ktorá mi zrazu nechce vôbec nabíjať a to isté sa stalo aj kolegovi, skycig sme objednávali spolu a krabičky neutrpeli žiaden pád alebo naraz, môže ísť o nejakú výrobnú chybu pár kusov alebo jak to je s reklamáciou prípadne , čo robiť inak okrem toho problému veľká spokojnosť ...ďakujem za odpoveď
Marku, prosím obraťte se na mě po emailu (karel@elektrocigo.cz), Váš problém vyřešíme zasláním náhradního zboží, musíme se jen dopátrat, v kterém komponentu je problém. Mrzení Vám vynahradíme bonusovými náplněmi!
Zkuste i Vy zvítězit nad tabákem
Zdravím
Jmenuji se Karlos a kouřil jsem v průměru tři krabičky camelek denně.před třemy týdny jsem k narozeninám dostal startovací balíček fredom a z minuty na minutu jsem přešel na skycig.Od té doby jsem si nezapálil ani jednu cigaretu a co víc normální cigára mi začala smrdět.O usporu pěněz mi zase tak moc nešlo i když ted utratím za kouření cca 1200 měsíčně místo cca 9000 tisíc.už po týdnu jsem cítil že je mi o m oc lépe a dokonce jsem vyběhnul schody do pátého patra :-D.Tuto značku mohu jenom doporučit.Přístup super jenom občas nějaká závada s náplněma ale spíš výmečně.A dokonce se díky svojemu super tvaru nikdo pořád neptá jak to že nekouřím cigarety.jedná se o můj první pokus po dvaceti letech silného kouření s tím skončit a zatím super.ani jsem nedoufal v tak super nahrážku.Děkuji skycig a doufám že se vám bude dařit
Karlosi, díky za ohlas a blahopřeji k Vašemu vítězství nad tabákem! Závadu s náplněmi jsme Vám doufám vynahradili zasláním kartonku zdarma :)
Rychlé řešení reklamace
Velice bych vám chtěla poděkovat za jednání při reklamaci. Ještě jsem se s takovým přístupem v Česku nesetkala. Jste naprosto úžasní. Balíček dnes přišel a cigareta se už dobíjí tak jak má. Také vám moc děkuji za další přibalené kartomizéry jako dárek. Určitě vás budu všem doporučovat.
Dobrý den Jano,
děkuji Vám za pozitivní zpětnou vazbu a nezapomeňte, až nás budete někomu doporučovat, že může využít slevu z Vašeho kuponu!
Bluecig cigarety
Jsem se SKYCIG naprosto spokojený, od té doby, co jsem zkusil příchutě višně a moka, tak už cigarety nekouřím a 12mg mi bohatě stačí k uspokojení potřeby nikotinu. Určitě bych chtěl pokračovat v používání SKYCIG, ale mne trošku zaráží, že na originálních stránkach SKYCIG teda už vlastně BLUCIG (http://www.blucigs.co.uk) jsem nenašel stejné e-cigarety, které vy tady prodáváte - už mají pouze blucig v černé barvě a předpokládám, že cartomizery nejsou kompatibilní s vašimi SKYCIG freedom..... No a mé otázky jsou:
1. má pro mne význam kupovat si další freedom baterie popř. další kartomizéry?
2. budu muset v budoucnu přejít na nové BLUCIG cigarety?
Děkuji
Dobrý den Radku!
Děkuji Vám za pozitivní ohlas! Co se týče vašich dotazů, nemusíte se obávat nekompatibility. Jelikož s Američany (BLUcig), kteří nedávno koupili fabriku ve Skotsku (SKYCIG), zatím není přiliš progresivní debata o novém ceníku BLU by SKYCIG (to je velmi eufemisticky řečeno :), domluvili jsme se s nimi na tom, že nám ještě vyrobí a prodají ještě jednu velkou várku zboží s původním názvem a brandingem. Až to doprodáme, tak snad již bude u konce ten chaos panující ohledně převzetí firmy a budeme mít nový ceník pro BLU by SKYCIG (to nyní vidíte na britských webových stránkách výrobce). BLU je plně kompatibilní se SKYCIG (baterie, kartomizéry, nabíjecí prvky), a až se s výrobcem domluvíme na cenové politice, přechod na BLU bude hladký, hlavním rozdílem bude - jak to tak vypadá - barva baterií a kartomizérů.
Přeji Vám pěkný den a vše nejlepší do roku 2015!