Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Jsou tři možnosti dopravy:

  • osobní převzetí po předchozí emailové domluvě za 0,-Kč,
  • zaslání kurýrem Toptrans do vlastních rukou za 89,-Kč (platba na účet předem), a 
  • zaslání kurýrem Toptrans do vlastních rukou na dobírku za 124,-Kč (35,-Kč je doběrečné účtované kurýrem).

Vzhledem k nízké kvalitě služeb České pošty jsme zcela přestali zasílat poštou a zasíláme pouze s TopTransem, jelikož TopTrans naše zásilky neničí, neztrácí, a navíc náš zákazník nemusí čekat v dlouhých frontách na poště a koukat na otrávené tváře za přepážkami.

Jelikož je doprava s TopTransem dražší než pošta, zejména u menších zásilek, např. při objednávání Kartomizérů, zavedli jsme akci DOPRAVA ZDARMA při objednávce nad 2000,-Kč. Když náš zákazník učiní objednávku nad dva tisíce korun a tedy se např. zásobí Kartomizéry na delší dobu, neúčtujeme mu žádné poštovné (pouze doběrečné 35,-Kč, pokud si přeje zaslání na dobírku).

Akce platí i pro Slovenskou Republiku u objednávek nad 3000,-Kč. Cena dopravy na Slovensko při platbě na účet předem 129,-Kč (cca 6,50 EUR). Na Slovensko na dobírku většinou nezasíláme, jelikož doběrečné na Slovensko je drahé - stojí 200,-Kč.

INSTRUKCE K PLATBĚ na účet jsou zasílány automatickém emailu, který Vám přijde po odeslání objednávky.

Osobní odběry jsou možné po telefonické či emailové domluvě kdykoliv během dne na adrese Mariánské náměstí 2, Praha 1,  Dvořákova 315, Velké Přílepy nebo Na Větrníku 21, Praha 6. U Objednávek nad 2000,-Kč možnost předání i Na Dvorcích 14, Praha 4. Nejedná se o kamennou prodejnu, je potřeba se předem domluvit. Děkujeme za pochopení.

 

Jak rychle mi zboží doručíte?

Pokud jste se rozhodli zaplatit předem na účet, odesíláme zboží následující den po obdržení platby na náš účet.

Pokud jste se rozhodli platit na dobírku, odešleme Vám zboží následující den po obdržení objednávky (pokud je objednávka odeslána do 15:30hod). Poté, co zboží odešleme = předáme na Toptrans, trvá další den jeho doručení k Vám domů (max. dva dny). Pokud je z nějakého důvodu expedice zpožděna, vždy je v popisu zboží uveden termín nejbližší expedice.

 

Při doručení zásilku zkontrolujte a veškeré nesrovnalosti chtějte od kurýra oficiálně zaznamenat ihned na místě (špinavá č rozlepená obálka, chybějící zboží), jinak kurýrní společnost odmítne nést zodpovědnost za tyto nesrovnalosti! Více viz Obchodní podmínky.